Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اقدام‌های انجام شده پس از بازدید از مجموعه دلفیناریوم برج میلاد گفت: همان‌گونه که در بازدید خود از این مجموعه اعلام کردم فعالیتی مانند دلفیناریوم نباید در مجموعه‌های شهرداری تهران انجام شود و من مخالف فعالیت آن در هر مجموعه ای  هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: باید از محیط زیست پرسید که چرا برای فعالیت مجموعه دلفیناریوم مجوز‌های این چنینی صادر می‌کند و اگر پیمانکار مجموعه دلفیناریوم مجوز فعالیت کسب کرده نمی‌توان گفت که فعالیت دلفیناریوم غیر قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: تکذیب ادعای پیمانکار دلفیناریوم برج میلاد/ «ایران مال» مشتری دلفیناریوم برج میلاد نیست! 

صدراعظم نوری با تاکید بر این نکته که نمی‌توانیم حیوانات را در هر شرایطی نگهداری کنیم، تاکید کرد: شرایط نگهداری حیوانات به ویژه حیوانات دست آموز شرایط و امکانات ویژه‌ای را می‌طلبد و باید گفت نباید بستری فراهم شود که آن‌ها در معرض آسیب و خطر قرار بگیرند.

او ادامه داد: مرگ پایان هر موجودی است اما باید بررسی شود که نگهداری و نحوه رسیدگی به حیوانات در مجموعه های مانند باغ وحش و دلفیناریوم بر اساس اصول است یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر دلفیناریوم برج میلاد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان