Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد گل‌مرادی فرمانده پایگاه شهید بابایی روستای گراچقا همدان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است، گفت: فعالیت بسیجیان پایگاه شهید «بابایی» در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا شهرستان همدان در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 او  بیان کرد: فعالیت بسیجیان پایگاه شهید «بابایی» در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا شهرستان همدان در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.

 فرمانده پایگاه شهید بابایی روستای گراچقا همدان افزود: بسیجیان این پایگاه با کمک شورای اسلامی و دهیاری اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مکان‌های پر تردد می‌کنند که با همت این عزیزان در ایام تعطیلات و همراهی مردم شاهد هیچ گونه مشکلی برای اهالی نخواهیم بود.

گل مرادی عنوان کرد: بسیجیان این روستا با تلاش و عزمی والا در راستای رفاه حال مردم، تا از بین رفتن کامل این بیماری و ویروس در کنار مردم خواهند ماند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است، گفت: در این برهه هم بسیجیان مخلص پیش قدم شدند و برای کمک به مردم به صحنه آمدند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بسیج مردمی روستای گراچقا پایگاه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز دوشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد خبر 6091970

دیگر خبرها

  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی