Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در ابوظبی از صدور مجوز برای سه پرواز قشم ایر طی امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) به منظور بازگشت هموطنان ایرانی جامانده از دبی خبر داد.

قدس آنلاین؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: با همکاری وزارت خارجه امارات عربی متحده و پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی مجوز سه پرواز قشم ایر برای روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس (چهارشنبه و پنجشنبه ششم و هفتم فروردین ماه) به منظور بازگشت هموطنان جامانده ایرانی از دبی به ایران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفارتخانه از هموطنان ایرانی خواسته که برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر هواپیمایی قشم ایر در دبی۰۴۲۲۸۵۵۵۰ تماس بگیرند.

در پی شیوع کرونا و لغو پروازها تعدادی از هموطنان ایرانی در امارات متحده عربی برای بازگشت به کشور دچار مشکل شدند که با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت خارجه و سفارت ایران و همکاری وزارت خارجه امارات و موافقت سازمان هواپیمایی کشور امارات مجوز برقراری چندین پرواز یک طرفه به ایران صادر و هموطنان ایرانی به کشور بازگشتند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صدور مجوز مجوز پرواز وزارت خارجه امارات هموطنان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند