Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@14:56:15 GMT

بولسونارو خطاب به برزیلی‌ها: برگردید سر کار!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۴۴۳۸

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل در خطابه‌ای برای مردم به شهردارها و فرماندارها تاکید کرد تا اقدامات مربوط به تعطیلی در ریودوژانیرو و سائوپائولو را تعدیل کنند.

وی افزود: ما باید به زندگی عادی برگردیم. معدود شهرداری‌ها و شوراهای ایالتی باید این سیاست‌های ناکارآمد خود را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولسونارو بابت رویکرد بی‌ملاحظه خود در رویایی با ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد است و آن را یک "فانتزی" و "آنفولانزای کوچک" می‌داند حال آنکه بیش از ۳۰۰ هزار تن در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده و ده‌ها هزار تن دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

در جریان سخنرانی روز سه شنبه بولسونارو، مردم سائوپوئولو و برازیلیا، پایتخت، علیه وی دست به اعتراض زدند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که میزان محبوبیت رئیس جمهوری برزیل در حال کم شدن است.

وی همچنین گفت، وضعیتی که در ایتالیا رخ داد، در برزیل رخ نمی‌دهد و علتش جمعیت جوانتر برزیل و آب و هوای گرمتر است. مردم نباید بترسند. من خودم یک ورزشکار بودم و اگر هم به ویروس مبتلا شوم، دلیلی برای ترسیدن ندارم. من چیزی احساس نمی‌کنم و اگر هم باشد، چیزی جز یک آنفولانزای خفیف نیست.

بر اساس آمارهای دولتی، تعداد مرگ‌های ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ روز سه‌شنبه از ۳۴ تن به ۴۶ تن رسید و میزان مبتلایان هم از ۱۸۹۱ تن به ۲۲۰۱ تن افزایش یافته است.

همچنین یکی از مقام‌های وزارت بهداشت برزیل اعلام کرده که در روزهای آتی آزمایش‌های ویروس کرونا در این کشور گسترش می‌یابند.

بولسونارو همچنین روز سه‌شنبه با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین گفت‌وگو داشت و این دو در تماسی تلفنی درباره همکاری به منظور مقابله با ویروس کرونا توافق کردند.

سفیر چین در برزیل در توییتی نوشت، این تماس تلفنی شامل گفت‌وگوی درباره همکاری در زمینه تامین تجهیزات پزشکی می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد