Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مصفا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای هلال احمر بر اساس وظایف ذاتی خود مبنی بر کاهش دردها و تسکین آلام بشری و همچنین تصمیم ستادمقابله با کرونا از ۱۴ اسفند در مبادی ورودی شهرها اقدام به برپایی ایستگاه‌های سلامت و اطلاع رسانی نسبت به آموزش و غربالگری سلامت مسافران اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع افراد مورد غربالگری قرار گرفته این مدت ۱۰۶ نفر مشکوک به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۳۹ پایگاه جمعیت هلال احمر در ورودی و خروجی ۱۴ شهرستان این استان مستقر هستند.

وی افزود: نیروهای این جمعیت علاوه‌بر غربالگری اقدام به توزیع بروشور، مواد ضدعفونی و ارائه آموزش‌های بهداشتی لازم به رانندگان و مسافران کرده‌اند.

مصفا خاطر نشان کرد: در ایستگاه‌های غربالگری ویروس کرونا سیستان و بلوچستان هزار و ۵۵۰ نیروی داوطلب به همراه کارکنان جمعیت هلال احمر استان کار پایش سلامت مسافران را به وسیله ۳۲۷ خودرو برعهده دارند. 

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۵۷نفر افزایش یافت.

برچسب‌ها کرونا سیستان و بلوچستان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرونا سیستان و بلوچستان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد