Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه اکیپ‌های هلال احمر در ۳۱ نقطه استان سمنان شامل سه نقطه در سمنان، چهار نقطه در دامغان، شش نقطه در شاهرود و شش نقطه در گرمسار، چهار نقطه مهدی شهر، سه نقطه سرخه، سه نقطه میامی و دو مرکز در آرادان نسبت به تب سنجی و پایش مسافران مبادرت می‌ورزند، گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مراکز تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه ۱۸۵ هزار و ۸۶ نفر را مورد پایش قرار دادند، افزود: ۲۳۶ نفر با داشتن علائم مشکوک به بیماری به مراکز درمانی و اکیپ‌های مستقر در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان ارجاع داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان، با بیان اینکه طرح پایش از ۱۳ اسفندماه آغازشده است، بیان کرد: در روز پنجم فروردین‌ماه ۱۷ هزار و ۶۴۴ نفر در سطح استان مورد پایش و تب‌سنجی قرار گرفته که دو نفر دارای علائم مشکوک به بیمارستان ارجاع داده شدند.

محمدخانی با بیان اینکه در روز پنجم فروردین‌ماه دو هزار و ۲۷۹ بروشور آموزشی و آگاهی‌دهنده در خصوص کرونا و الزامات بهداشتی بین مسافران توزیع شده است، ابراز داشت: مجموع بروشور‌های توزیعی توسط هلال احمر استان از ابتدای اجرای طرح استقرار اکیپ‌های جاده‌ای تاکنون به ۵۶ هزار و ۲۱۲ برگ رسیده است.

او با بیان اینکه در هر شیفت میانگین ده نفر در سطح استان در اکیپ‌های مبادی وردی و خروجی راه‌های استان سمنان مستقر هستند، گفت: در زمان‌های پیک تردد مانند پنج فروردین تعداد افراد مستقر در اکیپ‌های هلال احمر حتی به ۱۲ نفر نیز می‌رسد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با شیوع ویروس کرونا هلال احمر استان سمنان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی