Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:50:50 GMT

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۰۲۰

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مقیمی در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، نوروز را از سنت‌های کهن ایران زمین با قدمتی بالا دانست و گفت: عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با محدودیت‌هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهادها را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تأمین نظم و امنیت اجتماع در شرایط مختلف را وظیفه مهم پلیس دانست و گفت: این مأموریت در سال جاری همراه با برنامه‌های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است.

سردار مقیمی با اشاره به اقدام و فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه مأموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده، گفت: بحمدالله وضعیت استان سمنان در این خصوص با تلاش همکارانم بسیار مطلوب و ستودنی است.

این مقام ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را مؤثر و مجدانه توصیف کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

وی به اهمیت توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه‌های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

سردار مقیمی، گندزدایی معابر توسط یگان‌های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و نقش آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها را از جمله اقدامات درخشان پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن قدردانی از همکاران جهادگر خود در فرماندهی انتظامی استان سمنان، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله و با همراهی بیشتر مردم به زودی سلامت کامل به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان باز خواهد گشت.

کد خبر 4885875 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ماموران انتظامی سردار مقیمی وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس امنیت اقتصادی ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران احتکار دستگیری سارق حوادث چهارشنبه سوری پلیس راهور ماسک طبی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست، اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند.

سردار رادان با بیان اینکه در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که در نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برایش ندارد گفت: دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

وی افزود: زمانی که دو بال حیا و عفت و بال غیرت از ما گرفته شود، چشم به گناه عادت می‌کند و آنگاه یک ضد ارزش تبدیل به ارزش می‌شود و اصل دعوا و رودررویی حق و باطل در این است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ما از دختران و مادران آینده این مرز و بوم صیانت می‌کنیم و اصل ماجرا این جاست گفت: این ماجرا از زمان پیامبر و امیرالمومنین و گوشواره از گوش کشیدن آغاز شده است.

وی گفت: ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می‌دهند به دنبال شبهه افکنی هستند، اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم باید‌ها و نباید‌هایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

رادان با بیان اینکه عده‌ای ناجوانمردانه و غیرحکیمانه به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند گفت: این هجمه به غیرت جامعه ایرانی و دینی است و همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم.

وی افزود: در آینده پشت پرده این جنایت‌ها و بی عفتی‌ها را از رسانه بیان خواهیم کرد که چگونه با برنامه ریزی برای دختران و مادران آینده کشور نقشه‌ها طراحی کرده اند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه ۳۲ دستگاه مسئول اجرای طرح حجاب هستند و بوده اند، گفت: اگر این دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کرده بودند کار جامعه چنین نبود، اما همان‌ها امروز مطالبه گر شده اند و هجمه هم می‌کنند.

رادان مراسم با بیان اینکه شهادت می‌دهم رئیس جمهور از این طرح حمایت کرده است، ابراز کرد: رییس جمهور به جای اینکه فکر رای آینده خود باشد به میدان مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجار شکن‌ها آمده است، کمتر رییس جمهوری چنین می‌کند.

وی اضافه کرد: عزم خود را برای صیانت از دخترانمان جزم کرده ایم و در این مکان مقدس قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که شما باشید.

دیگر خبرها

  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد