Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:55:10 GMT

شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۴۸۱

شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد

فخرالدین آذریان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق ماده ۲۸ قانون وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی پنج عضو شورای شهر میاندوآب از شهردار سووال کرده بودند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه طرح سووال از شهردار در جلسه عصر روز گذشته با حضور فرماندار گفت: شهردار به صورت مکتوب به سوالات پاسخ داده بود که اعضای سوال‌کننده از پاسخ شهردار قانع نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهردار همزمان با این طرح سووال استعفای خود را نیز توسط یکی از اعضای شورای شهر تقدیم کرده بود اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و مدیریت بهتر بحران در وضعیت شیوع بیماری کرونا، با قید ۲ فوریت استعفای «رسول ملکی» شهردار سابق مورد پذیرش اعضا واقع شده و سرپرست و شهردار جدید نیز انتخاب شد.

«آذریان» افزود: «وحید اصغری‌پور» با هفت رای تا زمان صدور حکم شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری و «حسن فتحعلی‌پور» با پنج رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید میاندواب انتخاب شد.

وی با قدردانی از زحمات شهردار سابق در توسعه و پیشرفت شهر گفت: شهروندان از وضعیت پسماند و زباله‌های شهری گله‌مند هستند و هدف اصلی ما از این تغییر و تحول در مدیریت شهرداری افزایش سطح خدمات به شهروندان و کسب رضایت مردم است.

وی با اشاره به اینکه پروژه ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود یکی از سوال‌های اعضای شورای شهر بود، بیان کرد: البته شهرداری و شورای شهر به تنهایی قادر به حل معضل پسماند نیستند و به همین خاطر از فرماندار درخواست کردیم برای حل مشکل تعیین محل پسماند و زباله‌های شهری تصمیم جدی گرفته و دستور ویژه‌ای به اداره‌ها و دستگاه‌های ذیربط برای حل این معضل صادر کند.

«رسول ملکی» شهردار مستعفی میاندوآب به عنوان سی و سومین شهردار این شهر از تاریخ بیست و هشتم آذرماه سال ۱۳۹۶ این مسوولیت را برعهده داشت.

وی پیش از شهردار شدن، عضو شورای شهر میاندوآب بود که با کسب بیشترین رای مردم به عنوان نفر اول به شورای پنجم راه یافته بود.

شهردار جدید میاندوآب نیز در دوره سوم فعالیت شورای اسلامی شهر سکان هدایت مدیریت شهری میاندوآب را برعهده داشت.

شهر میاندوآب دارای ۱۴۰ هزار نفر جمعیت و هفت عضو شورا دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۳ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده‌است.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر میاندوآب شهرداری میاندواب میاندوآب ریاست شورای اسلامی شهر میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر میاندوآب شهرداری میاندواب میاندوآب شورای اسلامی شهر میاندوآب شهرداری میاندواب میاندوآب شهر میاندوآب شهردار جدید شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران