Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:38:59 GMT

بوفون یک سال دیگر هم کنار بانوی پیر می‌ماند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۴۹۴

بوفون یک سال دیگر هم کنار بانوی پیر می‌ماند

سنگربان کهنه‌کار یوونتوس می‌خواهد یک سال دیگر هم به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت ایتالیا نوشته است که جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان ذخیره تیم فوتبال یوونتوس تصمیم گرفته که قراردادش را یک سال دیگر تمدید کند و می‌‌خواهد تا ماه ژوئن 2021 در یوونتوس بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون 42 سال که پس از یک سال بازی در پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال گذشته به یوونتوس برگشت، هنوز برنامه‌ای برای آویزان کردن دستکش‌های خود ندارد و ظاهراً مسئولان باشگاه نیز از ماندن شخصیتی تأثیرگذار مانند او در رختکن تیم راضی هستند. یوونتوس که در میان بازیکنان یوونتوس شخصیت محبوبی دارد، نه تنها در داخل زمین بازی که در خارج از آن هم مورد احترام هم‌تیمی‌هایش قرار دارد و این ارتباط با خروج موقت او از بیانکونری کاهش پیدا نکرده است.

در فصل جاری که به خاطر شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده و مشخص هم نیست که از سر گرفته خواهد شد یا نه، بوفون 7 بازی در سری A انجام داده و در مابقی بازی‌ها نقش ذخیره را برای وویچخ شزنی ایفا کرده است. او در جام حذفی ایتالیا و یک بار هم در لیگ قهرمانان اروپا از دروازه یوونتوس محافظت کرده که در هر دو بازی بانوی پیر موفق به کسب پیروزی شد.

در مجموع بوفون در 11 بازی‌اش در این فصل سه بار کلین‌شیت کرده و 9 گل خورده است. او سال 2001 از پارما به یوونتوس پیوست و به جز یک فصل در تمام این مدت در کنار بانوی پیر حضور داشت.

تست کرونای تمام بازیکنان یوونتوس به جز 3 نفر منفی شد

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A جان لوئیجی بوفون یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A جان لوئیجی بوفون یوونتوس سری A جان لوئیجی بوفون یوونتوس یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰