Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عیدی در خصوص جزئیات پایش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳ هزار و ۶۸۶ هکتار از مزارع استان به زیر کشت دانه روغنی کلزا رفته است افزود: در راستای اجرای این عملیات به کلزا کاران توصیه‌های لازم در خصوص مبارزه با علف‌های هرز و آفات به خصوص سنک بذرخوار و شته مومی و بیماری‌ها توسط کارشناسان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پایین بودن میزان حرارت دمایی در استان برخی مزارع از حالت روزت (مرحله ۸ برگی) خارج نشده اند و در نقاطی که شرایط جوی مهیا بوده و مرحله روزت طی شده است، کود سرک مرحله اول در مزارع استفاده شده است.

مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد: مبارزه با علف‌های هرز عمدتاً در پاییز انجام گرفته است و در صورت نیاز سم پاشی با آفات انجام می‌گیرد.

عیدی همچنین تاکید کرد: تاکنون بالغ بر ۱۲۰۰ تن کود اوره و ۷۴۰ تن کود سولفات آمونیوم به عنوان کود سرک در بین زارعین کلزاکار استان توزیع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی جهاد کشاورزی عیدی کود مزارع بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی