Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی ربیعی  در حساب شخصی توییتری خود در یک  رشته توئیت در مورد تصمیمات دولت در زمینه جلوگیری موج دوم کرونا نوشت: 

امروز رییس‌جمهور در جلسه دولت، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان کرونا ، بویژه خانواده کادر بهداشت و درمان، بر اساس گزارش وزیر بهداشت از شیوع بیماری و با توجه به کنترل موج اول وبرای پیشگیری از موج جدید شیوع، ابلاغ کرد سفرهای جدید ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 از مسافران تقاضا می‌شود سفر خود را مدیریت نموده و زودتر به شهرهای خود برگردند. همچنین با دستور رییس جمهور در جلسه امروز دولت علاوه بر تعطیلی ادارات که روال آن اعلام شده است فعالیت‌ها در حوزه کسب و کار مگر در موارد حساس و روزمره مردم تا پانزدهم فروردین محدود می‌شود.

 هیچ مشکلی درتامین مایحتاج روزانه مردم نیست و تمامی فروشگاه های تامین مایحتاج عمومی ۲۴ ساعته باز خواهند بود. افرادی که براساس طرح غربالگری ابتلای انها به کرونامشخص شده است موظف به تبعیت از دستورات وزارت بهداشت بوده ودر صورت عدم رعایت وحرکت آزادانه موردپیگردقرار خواهند گرفت.

 تمام پارک ها، بوستان ها و محل‌های تراکم جمعیت تعطیل خواهد شد. باید در کنار هم بااعتماد به نظام سلامت وتصمیمات دولت از این مرحله سخت عبور کنیم.این سیاستها بایدبه یک قرارداد اجتماعی بین همه ما تبدیل شود.مشارکت همه هموطنان، سبب کاهش طول دوره بیماری و هزینه‌های انسانی خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا قرنطینه علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سینماهای سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینماها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود