Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:34:36 GMT

نسخه الکترونیکی سه اثر از فرزاد جهان بین در ویدرس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۶۵۸

نسخه الکترونیکی سه اثر از فرزاد جهان بین در ویدرس

به گزارش خبرنگارمهر، همزمان با شیوع ویروس کرونا و اقبال عموم مردم به مطالعه کتاب به صورت مجازی، نسخه الکترونیکی سه اثر از فرزاد جهان بین استاد دانشگاه شاهد روی سایت ویدرس قرار گرفت.

درسنامه آشنایی با انقلاب اسلامی ایران حاصل تجربه جهان بین در تدریس این درس در دانشگاههاست و مرتبا هم به روز شده است.

کتاب درسگفتارتمدن نوین اسلامی که به تبیین جامع و دقیقی از تمدن نوین اسلامی و آینده نزاع تمدنی میان ایران و آمریکا و امکان تمدن سازی برای ایران در رقابت با مالزی، ترکیه و عربستان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب آینده انقلاب اسلامی و مولفه قدرت فرهنگی هم ضمن تجزیه و تحلیل عملکرد نظام در حوزه فرهنگ و نیز وضعیت فرهنگی جامعه به سناریوهای پیش روی آینده نظام جمهوری اسلامی می پردازد.

علاقمندان به تهیه این آثار می توانند به آدرس http://vdars.com/ مراجعه کنند.

کد خبر 4885935

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای مجازی تمدن نوین اسلامی ویروس کرونا کنفرانس بین المللی فلسفه معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تازه های نشر مبعث دفتر تبلیغات اسلامی قرآن معرفی نشریات سال جهش تولید استفتاء عید نوروز نوروز99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی