Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:39:33 GMT

۶ میلیارد ریال به بهداشت و درمان مه‌ولات اهدا شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۷۴۳

۶ میلیارد ریال به بهداشت و درمان مه‌ولات اهدا شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ذوالفقار ذوالفقاری خیر و نیکوکار مه‌ولاتی، این مبلغ را برای ساخت چهار واحد ۸۵ متری محل اقامت پزشکان در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان اهدا کرد.

مجتبی خلوصی اظهار داشت: این طرح توسط مرکز خیریه منفرد که یک مرکز خیریه شاخص منطقه در حوزه سلامت است در بیمارستان امام رضا (ع) عملیاتی و اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت‌ها و همکاری خیران سلامت نقش موثری در توسعه زیرساخت های حوزه سلامت و رفع مشکلات بیماران دارد از خیران سلامت دعوت کرد این شبکه را در اجرای طرح های عمرانی و تجهیز و کمک به بیماران یاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: عملکرد شایسته قدردانی خیران در عرصه سلامت این شهرستان باعث افزایش خدمات بهداشتی درمانی به مردم این شهرستان شده است.

خلوصی با بیان این که ساخت دو طرح مرکز جامع سلامت شهر شادمهر و ستاد شبکه و مرکز جامع سلامت شهری و روستایی حاج عیسی شیردل در شهر فیض آباد در دست اقدام است افزود: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت مردمی می‌توان گام‌های موثر و اثربخشی در زمینه بهداشت و درمان برداشت.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی  به مردم ارایه می‌دهند.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. 

برچسب‌ها فیض آباد تربت حیدریه مه ولات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیض آباد تربت حیدریه مه ولات بهداشت و سلامت فیض آباد تربت حیدریه مه ولات بهداشت و سلامت بهداشت و درمان مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن