Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از مسدود شدن مبادی ورودی به جنگل‌های بویراحمد خبر داد.

عادل آرامش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که منابع طبیعی شهرستان بویراحمد برای مقابله با متخلفان و سودجویان بیکار ننشسته و اقدامات شبانه‌روزی دارد؛ اظهار کرد: یکی از اقدامات ما بستن ورودی و مبادی جنگل‌های این شهرستان است که همین امروز 30 مورد به وسیله لودر بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اقدام به دو منظور انجام شده اول برای مبارزه با کرونا که راه ورود مسافر و گردشگر بسته شود و سپس بستن راه سودجویانی که شبانه‌روز در کمین جنگل‌های شهرستان بویراحمد هستند.

این مسوول در منابع طبیعی شهرستان بویراحمد گفت: سری به اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد بزنید و از نزدیک خودروهای توقیف شده را مشاهده کنید در حال حاضر 30 خودرو توقیف شده و کار ادامه دارد.

وی با انتقاد شدید از دستگاه‌هایی که مبادی ورودی جنگل‌ها را باز کرده و در انتها برای بستن آن هیچ اقدامی نمی‌کنند از دستگاه‌هایی مثل امور عشایر و اداره برق و آب به شدت انتقاد کمرد.

آرامش افزود: چرا اداره امور عشایر باید برای آن دسته از افرادی که پروانه عشایری هم ندارند راه باز کند و با همین کار سودجویان راحت و آسوده به جنگل دسترسی پیدا کنند و همین روند توسط اداراتی مثل آب و برق ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو جنگل منابع طبیعی بویراحمد خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد عادل آرامش منابع طبیعی شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ در مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار شهرستان پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم