Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل استانبول امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، لیست اتهام علیه ۲۰ مظنون به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی را آماده و تکمیل کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستان کل استانبول امروز گفت، در این لیست اتهام احمد عسیری، معاون سابق رئیس سازمان اطلاعات عربستان  و سعود القحطانی، مشاور سابق دفتر سلطنتی به "تحریک به قتل عمد و طراحی و شکنجه وحشیانه جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول" متهم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر دادستان کل استانبول در بیانیه‌ای اعلام کرد، لیست اتهام همچنین ۱۸ تن دیگر را به اجرای عملیات قتل خاشقجی متهم می‌کند.

این دفتر خواستار صدور حکم حبس ابد و اشد مجازات در حق آنها شده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل جمال خاشقجی تركيه لیست اتهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه

مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکورصبور، بازیگر سینما و تلویزیون، اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگردهای خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، مأموران پلیس مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضائی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌خاطر اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضائی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 751878

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند