Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید علیزاده روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رسالت خطیردانش آموزان سفیر سلامت در این زمینه این اقدام فرهنگی – آموزشی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع این کتاب نقش بسزایی درراستای توانمند سازی و آموزش دانش آموزان عضو در برنامه سفیران سلامت استان دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه محتوای آموزشی این کتاب توسط مراقبین سلامت با همکاری دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است، یادآورشد: دربرنامه سفیران سلامت دانش آموزی، سفیران سلامت از طریق دریافت آموزش‌های لازم،آموخته‌های خود را از طریق آموزش همسالان به دوستان خود انتقال داده و در ترویج مفاهیم سلامت و بهداشت در مدارس،خانواده و جامعه فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: درسر فصل های این کتاب مطالبی مفید درزمینه آشنایی با تغذیه سالم،اهمیت ورزش در سلامتی،توجه به بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌های واگیر،نحوه ی شستن صحیح دست‌ها،حفاظت از محیط زیست،پیشگیری از حوادث،بهداشت دهان و دندان،آموزش مهارت‌های زندگی و سلامت روان گنجانده شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: درگذشته دانش آموزان به عنوان همیار پلیس نقش مهمی در آگاهی بخشی به خانواده و جامعه خود داشته اند لذا امروز با توجه به بیماری کرونا هم به عنوان سفیران سلامت مسئولیت مهمی بر دوش دارند.

علیزاده تاکید کرد: سفیران سلامت با شرکت و حضور فعال در پویش ملی " هر دانش آموز یک سفیر سلامت " همراه با شعار # نه به سفر # نه به دید و بازدید # در خانه بمانیم ، توان خود را در مهار،کنترل و شکست زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس به نمایش می گذارند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد

تاکنون تست کرونای ۱۲۹۶ نفر در البرز مثبت شده و ۱۸۶ بیمار مشکوک و مبتلای قطعی کرونا در این استان جان باخته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تغذیه حفاظت از محیط زیست خانواده دانش آموزان سلامت روان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سفیران سلامت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت