Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:45:34 GMT

توزیع ۲۰۰۰ پک بهداشتی مقابله با کرونا در لرستان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۹۹۳

توزیع ۲۰۰۰ پک بهداشتی مقابله با کرونا در لرستان

معاون استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: ۲۰۰۰ پک بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسد عبدالهی» امروز(6 فروردین) در مراسم توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده که به منظور مقابله با ویروس کرونا و توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و نیز همکاری نیروی جهادی استان انجام می‌شود، افزود: مشارکت مردم مهم ترین گام در کنترل و مهار ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: عمل به توصیه های بهداشتی و توجه به طرح در خانه ماندن و پرهیز از سفر مهم ترین راه برای قطع شدن زنجیره های انتقال ویروس و کنترل و مهار این ویروس منحوس است.

 

وی  اظهار کرد: با توجه به جهانی شدن ویروس کرونا بهترین راه مقابله و کنترل این بیماری مشارکت مردم و ماندن در خانه و پرهیز از ازدحام جمعیت در مراکز عمومی است.

 

عبدالهی کمک خیرین، افراد توانمند و دیگر نهادها را از دیگر راه‌های مشارکت مردم برشمرد و افزود: خوشبختانه اتاق بازرگانی، بخش خصوصی و افراد خیّر کمک‌های خوبی از نظر مالی و تجهیزات بهداشتی و درمانی کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: بخشی از نیازهای جامعه مانند الکل و مواد ضدعفونی تامین شده اما همچنان در بحث ماسک و دستکش مشکل داریم.

 

معاون استاندار لرستان افزود: برای ساماندهی تولید ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش با واحدهای اقتصادی استان هماهنگ شده که از امروز این کار انجام می‌شود.

 

وی به مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تامین نیازهای محصولات و مواد ضد عفونی جامعه برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این نهاد امروز ۲۰۰۰ پک بهداشتی بین مردم توزیع می‌کند و این کار استمرار خواهد داشت.

 

عبدالهی با بیان اینکه کنترل و مقابله با ویروس کرونا تنها با مشارکت و همکاری مردم امکان پذیر است از مردم درخواست کرد که در خانه بمانند تا این بحران را به سلامت طی کنیم.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده توزیع اقلام بهداشتی مشارکت مردم مشارکت مردم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!