Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای نیروی ویژه مقابله با کرونا در کاخ سفید اعلام کردند، هرکسی که به تازگی از منطقه کلانشهر نیویورک بازگشته است، باید از زمان بازگشت به دلیل میزان بالای عفونت کروناویروس در این شهر، به مدت ۱۴ روز خود را قرنطینه کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلتیکو، دبورا برکس، هماهنگ کننده نیروی ویژه مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید اعلام کرد: هر کسی که در نیویورک بوده باید برای ۱۴ روز و به منظور اطمینان از اینکه ویروس را به دیگران منتقل نمی‌کند، خودش را قرنطینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام پس از آن در حال انجام است که رون دسانتیس، فرماندار فلوریدا روز دوشنبه اعلام کرد، مسافرانی که با پرواز از نیویورک آمده‌اند باید به اجبار و به مدت دو هفته و به منظور کاهش گسترش ویروس کرونا خود را قرنطینه و ایزوله کنند.

آنتونی فائوسی، مدیر موسسه بیماری‌های عفونی و آلرژی نیز گفت: این مساله بسیار مهم است که افراد به درخواست دولت فدرال عمل کنند تا نیویورک به کانون شیوع ویروس در سراسر کشور بدل نشود.

تا سه‌شنبه صبح، بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ مورد ابتلا به کروناویروس در شهر نیویورک ثبت شده و ۱۳۱ تن هم جان باخته‌اند. بیش از ۲۲۰۰ تن نیز بستری شده‌اند که از این تعداد ۲۵۲ تن آن در آی.سی.یو هستند.

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز افرادی که را اخیرا در شهر نیویورک بوده‌اند ترغیب کرده تا دمای بدن و سایر علائم نزدیک به بیماری کووید-۱۹ را در خودشان رصد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان نيويورك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902721

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید