Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان زارع روز چهارشنبه با حضور در رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: یکی از راه‌ های مبارزه با کرونا ،  ضدعفونی اماکن و معابر عمومی با به‌ کارگیری ماشین‌آلات خاص است.

وی افزود: گندزدایی معابر عمومی گیلان با همکاری شهرداری‌ها، سپاه، بسیج و ارتش به طور مستمر در حال اجراست اما به‌ منظور عملیات گسترده، فراگیر و منسجم‌تر، پاک‌سازی به همت سپاه قدس گیلان، لشکر عملیاتی و تیپ مخصوص میرزا کوچک لنگرود ابتدا در شهر رشت و سپس در سایر شهرهای استان گیلان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رزمایش شهدای مدافع سلامت با رمز یا امام رضا (ع)  به مدت سه روز در سراسر گیلان توسط سپاه آغاز شده و امیدواریم با انجام این رزمایش مردم نیز همکاری های لازم را داشته و به جز مواقع ضروری از منازل خود خارج نشوند تا هر چه زودتر شاهد کنترل و ریشه کنی کرونا در این استان باشیم.

استاندار گیلان اجرای این رزمایش را در راستای ضدعفونی بیشتر و گسترده تر معابر عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: این کار تنها فرایند پاک‌سازی است و مردم باید همچنان گیلان را جزء جغرافیای آلوده به ویروس کرونا تلقی کنند و جز به اضطرار از خانه‌ های خود خارج نشوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه اجرای این رزمایش اظهار داشت: سپاه در قالب تیپ میرزا کوچک خان و لشکر عملیاتی به استعداد ۶۵ دستگاه مخصوص گندزدایی محیط و اماکن حساس به استعداد بیش از ۱۵۰ نفر نیروی متخصص، عملیات اجرایی پاک‌ سازی استان را برعهده‌گرفته است.

سردار محمد عبدالله پور افزود: این رزمایش بزرگ و سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌ سازی شهدای مدافع سلامت از میدان شهدای ذهاب رشت با دستور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان با رمز "یا امام رضا (ع) آغاز شده و مدافعان سلامت در این رزمایش، عملیات ضدعفونی و پاک‌سازی معابر عمومی، ادارات، محل تجمعات مردمی، بازار و اصناف را به‌ صورت منسجم، هماهنگ و یکپارچه بر عهده‌ دارند و تلاش‌ می کنند تا با گندزدایی محیط و رعایت بهداشت عمومی هر چه سریع‌ تر بر شیوع وحشیانه ویروس منحوس کرونا پیروز شوند.

وی ادامه داد: سپاه با عملیات پاک‌ سازی در رزمایش، امنیت و سلامت را با یکدیگر برای مردم به ارمغان خواهد آورد و علاوه بر تبدیل تهدید به یک فرصت، سپاه آمادگی خود را برای دفاع در جنگ بیوترویسم سخت‌ تر از شرایط کنونی افزایش خواهد داد.

رزمایش شهدای عرصه سلامت با دستور فرماندهی کل و فرماندهی نیروی زمینی سپاه در پی دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح از روز سه شنبه در رشت آغاز و به مدت سه روز نیز در استان ادامه خواهد یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام رضا شهرداری مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه نیروهای مسلح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی معابر عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت