Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:06:05 GMT

توزیع ۱۵۰۰ بسته بهداشتی به همت بسیجیان در شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۰۴۰

توزیع ۱۵۰۰ بسته بهداشتی به همت بسیجیان در شاهرود+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج محلات خاتم‌الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود از تهیه و توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و سلامت به همت بسیجیان این حوزه خبر داد.

سرهنگ ناصر بیاری در حاشیه توزیع بسته‌های بهداشتی و سلامت خانواده در محله امینیان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ بسته‌ بهداشتی و سلامت خانواده شامل دستکش و ماسک و ماده ضدعفونی‌کننده برای توزیع بین خانواده‌ها تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته‌ها در محلات حوزه استحفاظی بسیج محلات خاتم‌الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود در شهرک‌های فدک، امینیان، امام خمینی (ره)، کوثر، دانشگاه و البرز بین خانواده‌ها توزیع شده است.

فرمانده حوزه بسیج محلات خاتم‌الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان این حوزه در راستای ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی فعالیت داشته و دارند.

بیاری ادامه داد: تهیه و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در محلات و توزیع دعای هفتم صحیفه سجادیه و راهنمایی خانواد‌ه‌ها برای ثبت‌نام در سامانه خوداظهاری بیماری کرونا از دیگر فعالیت‌های بسیجیان این حوزه در راستای مقابله با کرونا بوده است و این فعالیت‌ها تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس ادامه دارد.

به گزارش فارس؛ بسیجیان شهرستان شاهرود از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان با اقدامات مختلف ازجمله تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در راستای مقابله با این ویروس برخاسته‌اند و این تلاش‌ها تحت مدیریت قرارگاه زیستی شفای سپاه ناحیه شاهرود همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شاهرود بسیج ضدعفونی کننده ماسک کرونا دستکش سپاه ناحیه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی