Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:13:59 GMT

ناکام ماندن قاچاقچی حرفه‌ای در توزیع ۷۶۵ کیلو تریاک

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۰۶۶

ناکام ماندن قاچاقچی حرفه‌ای در توزیع ۷۶۵ کیلو تریاک

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف ۷۶۵ کیلو تریاک از یک قاچاقچی حرفه‌ای در کهریزک خبر داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حمید هداوند با اشاره به کشف صدها کیلو تریاک از قاچاقچی موادمخدر در تهران اظهار کرد: با دریافت چندین گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای در محدوده "کهریزک" بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر، اخیراً با مراجعه به یکی از استانهای کشور و تهیه مقادیر فراوانی تریاک، موادمخدر مذکور را در مخفیگاهش در کهریزک پنهان کرده و قصد پخش گسترده مواد را در شهر تهران دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در "کهریزک" شناسایی و مشخص شد که تعدادی افراد در این مکان تردد دارند که در نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و سایر همدستانش و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

وی بیان کرد: مراقبتهای ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم توسط تیمهایی از عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری مأموران پایگاه نهم این پلیس، آغاز شد تا اینکه پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه، در تاریخ دوم فروردین ماه جاری با همکاری هر دو تیم متهم و دو همدستش در یک عملیاتی ضربتی در مخفیگاه مورد نظر دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: در بازرسی از این محل 765 کیلو تریاک کشف و هر سه متهم به جرم ارتکابی و قصد خود به توزیع گسترده مواد مخدر کشف شده در تهران اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، در این رابطه سه دستگاه خودرو متعلق به متهمان که اعمال مجرمانه خود را با این وسایل‌نقلیه انجام می‌دادند، توقیف شد و هر سه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ضربه به 163 سرشبکه قاچاق موادمخدر در سال 98/ کشف بیش از 813 تن مواد افیونیکشف 80 کیلو موادمخدر از قاچاقچی حرفه‌ای

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس قاچاق مواد مخدر مواد مخدر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس قاچاق مواد مخدر مواد مخدر عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر تهران بزرگ کیلو تریاک مواد مخدر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه