Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول جهانگیری رئیس اداره اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گروه اظهارداشت:باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان به همین خاطر اداره کل اصناف اصفهان کلیه تسهیلات لازم خود را برای کنترل و جلوگیری از گسترش این بیماری در سطح جامعه به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تاکید کرد:یکی از اقدامات موثر این سازمان در خصوص کاهش شیوع این ویروس در سطح جامعه و یاری رسانی به کادر پزشکی و درمانی استان تعطیلی کلیه صنف‌های سراسر سطح شهر اصفهان است.

جهانگیری ادامه داد:در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد صنف‌ها و مشاغل شهری اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

او اضافه کرد: در حال حاضر تنها مشاغل فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح شهر اصفهان مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره  اصناف استان اصفهان یادآور شد: باتوجه به تسهیلات مالی که که از سوی اداره کل اصناف اصفهان برای مشاغل مختلف شهری و صنف‌های استان درنظر گرفته شده قادریم تا خسارات ناشی از ویروس کرونا به حوزه کسب و کار مشاغل شهری اصفهان را جبران کنیم.

جهانگیری گفت:بیشترین سطح تسهیلات مالی به بخش‌های صنایع دستی و حوزه‌های صنعتی اصفهان تعلق می‌گیرد.

او ادامه داد: با توجه به شعار سال جدید که جهش تولید نام گذاری شده است در تلاش هستیم تا برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی مطلوبی را بعد از ایام تعطیلات سال نو در استان اصفهان اجرایی کنیم.

رئیس اداره اصناف استان اصفهان اضافه کرد: امید می‌رود تا مردم استان اصفهان نیز با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منازل خود به ریشه کنی سریع این ویروس در سطح استان و کشور کمک شایانی کنند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف اصفهان فروشگاه های مواد غذایی استان اصفهان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند