Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح بازدید و نظارت بر رستوران ها، قهوه خانه‌ها و واحد‌های پذیرایی در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری از پلمب ۱۱ قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل‌های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در نکا سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از واحد‌های خدماتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ زارع از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا پلمب واحد صنفی مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد

غلامرضا احمدی گفت : با توجه به برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی شهرستان اشتهارد در دهه های گذشته اکنون شاهد کاهش سطح این سفره ها به میزان ۷۳ سانتی متر هستیم.

وی اظهار کرد: برای نجات آبخوانها ، طی ۲ سال گذشته از مجموع ۴۸۰ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی شده در این شهرستان، ۴۵۹ حلقه آنها مسدود شده است؛ انسداد مابقی چاههای غیر مجاز در برنامه کاری امسال است.

مدیر امور آب شهرستان اشتهارد بیان کرد: با هدف مدیریت منابع آب زیر زمینی تاکنون ۹۶ حلقه چاه کشاورزی این شهرستان به کنتور هوشمند آب متصل شده و هفت حلقه چاه دیگر امسال به کنتور هوشمند مجهز می شود.

وی گفت : تعداد چاه های مجاز شهرستان اشتهارد ۱۹۶ حلقه است که شامل کشاورزی، صنعتی ، شرب و بهداشت است.

شهرستان اشتهارد با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر یکی از مناطق دارای تنش آبی در استان البرز است.بخشی از دشت اشتهارد استان البرز به علت برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی با فرونشست زمین مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد