Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:18:52 GMT

بوستان های تهران تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۶۱۷

بوستان های تهران تعطیل شدند

به گزارش جماران؛ غلامحسین محمدی،  مدیر روابط عمومی شهرداری تهران، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌با تایید دولت، دستورالعمل تعطیلی بوستانهای ‎تهران برای مناطق شهرداری ارسال شد. این یک تصمیم ضروری برای مبارزه با ‎کرونا است. دربهای ورود و پارکینگ کلیه بوستانهای محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ‎شهرداری با همکاری شهروندان تا حد ممکن از ورود ممانعت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری تهران غلامحسین محمدی کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم