Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:30:32 GMT

فرماندار: مسافران حق ورود به کنارک را ندارند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۶۷۹

فرماندار: مسافران حق ورود به کنارک را ندارند

حمیدالدین یوسفی روز چهارشنبه در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا کنارک ظهار داشت: همچون گذشته دستفروش‌ها و صنف‌های غیرضروری شهرستان باید  همچنان تعطیل بمانند و در صورت عدم رعایت مصوبه با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از شهروندان وظیفه شناس گفت: متاسفانه بسیاری از مردم ویروس کرونا را هنوز جدی نگرفته‌اند و در حال سفر یا حضور در تجمعات هستندکه می‌طلبد برای حفظ جان خود و دیگر اقشار جامعه در رفتار خود تجدید نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کنارک ادامه داد: همه باید تمام توان خودشان را برای حفظ سلامتی شهروندان به کار گیرند و سهل انگاری در این مورد قابل گذشت نیست.

وی بیان کرد: امروز تمام ظرفیت‌های نظام و کشور برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

یوسفی اظهار داشت: با پیگیری‌های ستاد استانی و شهرستانی پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی کنارک به حداقل کاهش یافته و روزانه فقط یک پرواز( یک پرواز از مشهد به کنارک در هفته ، ۲ پرواز تهران _ زاهدان - کنارک و سه پرواز مستقیم از تهران به مقصد کنارک در هفته)انجام خواهد شد. 

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز در این نشست گفت: تمام خطوط تولید عطر و ادکلن این منطقه تبدیل به خطوط تولید مواد ضدعفونی شدند.

عبدالرحیم کردی افزود: تجهیزات پزشکی توسط منطقه آزاد برای نقاهتگاه این شهرستان خریداری شده که بخشی از این تجهیزات در اختیار کنارک قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر  از فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار گفت: اگر بازارهای شهرستان یک هفته زودتر تعطیل نمی‌شد الان با موج ورود به مسافران به این منطقه مواجه بودیم.

محمدعلی وطن پرست سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک نیز در این نشست با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان گزارش نشده است،گفت: باید تمام ادرات در این خصوص از تمام ظرفیت‌های خود برای پیشگیری از بروز و شیوع این ویروس استفاده کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مسافرت کنارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مسافرت کنارک ویروس کرونا مسافرت کنارک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند