Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:11:59 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ چهارشنبه، ۶ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۸۹۴

تعویق یک ساله برگزاری المپیک 2020 و واکنش ها به این تصمیم، پیگیری تمرینات ورزشی بصورت انفرادی و تاکید اهالی ورزشی بر لزوم ماندن در خانه برای جلوگیری از فراگیری کرونا گزارش های مهم ورزشی امروز اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 ستاد مقابله با کرونا در ورزش، از تیم‌های ورزشی خواست همچنان از شروع تمرینات خودداری کنند، چرا که درصورت ارتکاب به چنین تخلفی، علاوه بر برخورد قانونی، مسئول به مخاطره انداختن سلامت ورزشکاران نیز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکات ابداعی دو ژیمناست ایروبیک ایران- عرفان نورانی و رضا فرخیان، در کمیته فنی فدراسیون جهانی ژیمناستیک مورد تایید قرار گرفت و امتیازگذاری شد.

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تشویق مردم به ماندن در خانه، عکسی جالب از ضربه برگردان علیرضا جهانبخش منتشر کرد و نوشت: تصور کنید این حرکت را در خانه بزنید. جهانبخش بعد از زدن گل ضربه برگردان به تیم چلسی مورد تمجید رسانه‌های جهان قرار گرفت.

میزان خسارت ناشی از تعویق المپیک ۲۰۲۰ مبلغی در حدود ۲۶ میلیارد دلار برای ژاپن تخمین زده شده است. کمیته بین المللی المپیک هم با خطر از دست دادن قرارداد‌هایی به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار برای پوشش تلویزیونی مسابقات مواجه است.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد با توجه به تعویق یک ساله بازی‌های ۲۰۲۰، برنامه حمل مشعل که قرار بود از روز پنجشنبه آغاز شود، لغو شد.

در آستانه روز جهانی تنیس روی میز، فدراسیون جهانی این رشته از علاقه‌مندان خواست با توجه به شیوع کرونا، یک ویدئو در حال ضربه زدن به توپ تهیه و برای فدراسیون جهانی ارسال کنند تا این فدراسیون به صورت ویدئویی مراسم روز جهانی را برگزار کند.

با توجه به مشکلات ناشی از کرونا در فوتبال، فیفا قصد دارد پیشنهاد دهد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها تا ابتدای سال ۲۰۲۱ باز بماند.

با تصمیم فیده، چهل و چهارمین المپیاد جهانی شطرنج که قرار بود تابستان امسال برگزار شود، بدلیل نگرانی از شیوع کرونا، یک سال به تعویق افتاد.

مسئولان برگزاری مسابقات بوندس لیگای آلمان، تعویق بازی‌ها را تا سی آوریل - یازده اردیبشهت - تمدید کردند، پیش از این قرار بود بوندس لیگا، ۱۳ فروردین از سر گرفته شود.

ورزشگاه پاکائمبو - زمین اختصاصی تیم فوتبال سائوپائولوی برزیل، با تغییرکاربری، آماده پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا می‌شود. انتظار می‌رود این ورزشگاه ۴۵ هزار نفری، ظرف ۱۰ روز مهیای پذیرش ۲۰۰ مورد خفیف کرونایی شود. سائوپائولو کانون اصلی شیوع کرونا در برزیل است.

طبق گزارش باشگاه آتالانتا مارکو اسپورتیلو دروازه‌بان این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده است. وی اولین عضو کرونایی این باشگاه است.

هوگو گاتی - دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین، بدلیل ابتلا به بیماری کرونا، در بیمارستانی در شهر مادرید بستری شد.

*برخی ستاره‌های فوتبال دنیا مبالغی را برای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص دادند.
در ادامه جنبش کمک به مبارزه با ویروس کرونا در دنیای فوتبال، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس و مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز هر کدام مبلغ یک میلیون یورو به این امر اختصاص دادند.   پیشتر ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام، روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ، جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا، هافبک‌های بایرن مونیخ به کمک این بیماران شتافته بودند.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا، گرت بیل - مهاجم ولزی خود را در فهرست فروش قرار داد. بیل تا سال ۲۰۲۲ با رئال قرارداد دارد و بالاترین دستمزد را در میان بازیکنان این تیم دریافت می‌کند.

حاشیه های فوتبال جهان:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

"ال‌فلاکو" که کشورش را برای نخستین‌بار قهرمان جام جهانی کرد، اولین سرمربی بود که دیگو مارادونا را به تیم ملی فراخواند و همچنین مربی او در بارسلونا هم بود. منوتی طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، یکی از اعضای کادر اجرایی تیم ملی آرژانتین بود.

 منوتی دوران مربی‌گری را با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند. او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد. 

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار روز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت.او دریک ماه گذشته به دلیل مشکلات خونی در بیمارستان بستری بود. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است