Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا فعالیت و برنامه‌های پلیس سمنان در مقابله با بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش همکارانم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد.

به گزارش  ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان، نوروز را از سنت های کهن ایران زمین با قدمتی بالا دانست و گفت: عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با محدودیت هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهادها را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تامین نظم و امنیت اجتماع در شرایط  مختلف را وظیفه مهم پلیس دانست و گفت: این ماموریت در سال جاری همراه با برنامه های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است.

سردار مقیمی با اشاره به اقدام و فعالیت های جهادی و ایثارگرانه ماموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده، گفت: بحمدالله وضعیت استان سمنان در این خصوص با تلاش همکارانم بسیار مطلوب و ستودنی است.   

این مقام ارشد ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را موثر و مجدانه توصیف کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

وی به اهمیت توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار ماموریت‌های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه‌های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار مقیمی، گندزدایی معابر توسط یگان‌های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و نقش آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها را از جمله اقدامات درخشان پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن قدردانی از همکاران جهادگر خود در فرماندهی انتظامی استان سمنان، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله و با همراهی بیشتر مردم به زودی سلامت کامل به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان باز خواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سردار جلیل موقوفه ئی گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق و بروز خسارت به شبکه جریان برق شهری و خانگی موضوع  در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و ۱۲ بسیج شهرستان شاهرود قرار گرفت.
وی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند مشاهده کردند فردی در حال قطع کردن کابل برق است که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
موقوفه ئی تصریح کرد: متهم که دارای اعتیاد و سابقه کیفری است در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۳ فقره سرقت کابل‌های برق هوایی در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.
 فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری اعضای باند سارقان غیر بومی و حرفه‌ای سیم و کابل برق  یک عملیات ضربتی دیگر پلیس در شاهرود خبر داد.
سردار جلیل موقوفه ئی افزود : مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان شاهرود طی ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا با پلاک غیر بومی که در حال تردد بود مشکوک شدند.
راننده وسیله نقلیه پس از اینکه متوجه حضور پلیس شد  قصد فرار از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف شد.
سردار موقوفه نی از دستگیری راننده به همراه ۲ نفر سرنشین آن خبر داد و افزود: متهمان غیر بومی معتاد و دارای سابقه کیفری در تحقیقات فنی و پلیسی به ۱۰۶ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق هوایی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف مقادیری سیم و کابل برق در مخفیگاه سارقان اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودرو آنان تعدادی ابزار آلات برش سیم و کابل کشف شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قانونی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود