Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نانوای تفتی برای پاسداشت زحمات پرسنل بیمارستان‌های این شهرستان، تأمین یک روز نان منزل این پرسنل را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، شیوع بیماری کرونا در سطح کشور همه را بر آن داشت تا برای جلوگیری از این بیماری اقدامات لازم را انجام دهند، اما در این میان اخبار بسیار زیبا و کارهایی را می بینیم و می شنویم که تنها از ایرانی ها بر می آید و این نوع کارها را شاید در هیچ کجای این کره خاکی نتوانید مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک حضور شبانه روزی کادر درمان در طول هفته های گذشته در بیمارستان ها و رسیدگی مداوم به بیماران برای بهبودی حال آنها یکی از این رشادت ها و حرکت های زیبایی است که تا به امروز دیده ایم و خواهیم دید.

آنها در طول این هفته ها از مادر، پدر، همسر و فرزندان خود دور بوده اند تا بتوانند قدری از دردهای این مردمی که با بیماری سخت کرونا دست و پنجه نرم می کنند را کاهش دهند و هیچ درخواستی از کسی ندارند، فقط درخواستشان از مردم این است که در این شرایط حساس و بحرانی از خانه هایشان خارج نشوند و اگر هم در موارد ضروری خارج شدند، نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

تأمین یک روز نان منزل پرسنل بیمارستان‌های تفت توسط یک نانوا

از دیگر کارهای خلاقانه و زیبایی که از مردم نوع دوست استان یزد و شهرستان های آن می توان نام برد، تأمین یک روز نان منزل پرسنل بیمارستان‌های شهرستان تفت توسط یک نانوای خوش ذوق است.

یکی از نانوایی های شهرستان تفت به پاسداشت زحمات پرسنل بهداشت و درمان این شهرستان که در این روزها که تمام ادارات نیمه تعطیل است ولی پرسنل بهداشت و درمان ۲۴ ساعته مشغول خدمت هستند و در محل کار حضور دارند، تأمین نان منزل پرسنل را یک روز به صورت رایگان به عهده گرفت.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرسنل بیمارستان بیماری کرونا شبستان یزد پرسنل بیمارستان نان منزل یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدررفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، نخستین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای ، یکم خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده را در کشت جو، گندم و دانه‌های روغنی دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل