Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@07:51:06 GMT

مرگ زن جوان در رودبارجنوب بر اثر ریزش سقف

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۰۵۵

به گزارش برنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از مردم سیل زده جنوب استان که منازل آنها قابل سکونت نیست، در چادر اسکان موقت داده شده اند، بیان کرد: صبح امروز در روستای شهید آباد ده میری رودبار جنوب یک زن جوان وارد منزل شده و به دلیل فروریختن سقف، جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید سعیدی گفت: با توجه به اینکه شدت سیل در جنوب استان کرمان، شبکه‌های برق، آب و راه های روستایی زیادی در این منطقه قطع و مسدود شده بود که بلافاصله از دقایق اول وقوع سیل تیم های امدادی وارد کار شدند و توانستند بخش عمدهای از این قطعی آب و برق و مسدود شدن برخی راه های اصلی و فرعی و روستایی را حل کنند اما همچنان برق هفت روستا و شبکه آب شرب ۲۵ روستای جنوب استان کرمان قطع است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای راهداری، سپاه و بسیج و هلال احمر تلاش داریم تمامی راه های مسدود شده فرعی و رسوتایی را تا پایان وقت امروز بازگشایی کنیم افزود: از ۲۲ راه روستایی مسدود شده ناشی از وقوع سیلاب در جنوب استان کرمان ۷۲ مورد همچنان مسدود است.

سعیدی درباره خسارات وارده به دام های عشایر و روستاییان جنوب استان کرمان تصریح کرد: براثر سیل اخیر و برآوردهایی که تاکنون صورت گرفته، یکهزار و پانصد راس دام در جنوب استان کرمان تلف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از مردم سیل زده جنوب استان که منازل آنها قابل سکونت نیست، در چادر اسکان موقت داده شده اند، بیان کرد: متاسفانه صبح امروز در روستای شهید آباد ده میری رودبار جنوب یک خانم جوان وارد منزل شده و به دلیل فروریختن سقف، جان خود را از دست داده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جنوب استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه