Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@07:43:39 GMT

راه اندازی ضربتی کارگاه های ماسک در البرزستودنی است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۳۹۱

راه اندازی ضربتی کارگاه های ماسک در البرزستودنی است

نورمحمد فردی بیرانوند روزچهارشنبه دربازدید ازکارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش ناحیه  چهار کرج با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی دراستان البرزبرای مبارزه با بیماری کرونا صورت گرفته است، اضافه کرد: باوجود اقداماتی که دراستان برای پیشگیری از کرونا صورت می گیرد لازم است شهروندان به موضوع مهم خود مراقبتی توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تیم بهداشت و درمان استان البرزبه جد پای کاراست و تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی نیز همراهی و فعالیت بسیار خوبی دارند.

معاون استاندار البرز بیان داشت: همه درکشوربه دنبال اتخاذ تدابیر لازم برای  قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا هستند.

فردی بیرانوند یادآورشد: بهترین راه برای مبارزه با بیماری کرونا درخانه ماندن است لذا به شهروندان البرزی توصیه می کنیم در این روزها با در خانه ماندن به یاری مدافعان سلامت بیایند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه  چهارکرج نیز گفت: با مشارکت مدیران، هنر آموزان و اولیا ،کارگاه تولید ماسک درمحل نماز خانه این ناحیه فعال شد.

مراد مالمیراظهارداشت: با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک یاریگر متولیان امر سلامت در مبارزه و ریشه کنی با ویروس کرونا خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: دراین کارگاه  ۱۸ دستگاه چرخ خیاطی به کار گرفته شده است. روزانه ۲ هزار ماسک دراین کارگاه تولید می شود.

مالمیر اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته این ماسک ها پس از تولید، استریل شده و با نظارت ستاد مبارزه با کروناویروس برای استفاده همکاران فرهنگی، دانش آموزان و دانشگاه علوم پزشکی توزیع می شود.

وی ادامه داد: فرهنگیان،اولیا و دانش آموزانی که تمایل دارند برای مبارزه با این ویروس همکاری داشته باشند می توانند به اداره آموزش و پرورش ناحیه  چهارکرج مراجعه کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموزو ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

تاکنون تست کرونای یک هزار۲۹۶ نفر در البرز مثبت شده و ۱۸۶ نفر بیمار مشکوک و کرونایی قطعی در این استان جان باخته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش استان البرز دانشگاه علوم پزشکی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود