Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:04:54 GMT

باشگاه ماشین‌سازی: محروم نیستیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۴۹۰

باشگاه ماشین‌سازی: محروم نیستیم

باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد بر خلاف خبر منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقلات به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، پیش‌تر با این بازیکن به توافق رسیدیم.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبری درخصوص محرومیت باشگاه ماشین سازی به دلیل شکایت دخسوس، این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند پرونده مذکور مربوط به ۱/۵ سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به سه ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تاخیر به دست فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تیم لیگ برتری از نقل و انتقالات محروم شد

در همین راستا به اطلاع می‌رساند که با تاکید و پیگیری مالک محترم باشگاه، پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته از طریق نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب مالی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام گردید و رو نوشت آن نیز به فیفا ارسال گردید.

بنابراین محرومیت باشگاه ماشین سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به‌صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلان می‌کند.

فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که باشگاه ماشین سازی تبریز به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر محرومیت دخسوس باشگاه ماشین سازی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار

باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم