Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:33:28 GMT

توافق باشگاه ماشین‌سازی با دخسوس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۵۳۸

توافق باشگاه ماشین‌سازی با دخسوس

باشگاه ماشین‌سازی تبریز از توافق با فرناندو دخسوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز، در پی انتشار خبری درخصوص محرومیت باشگاه ماشین‌سازی به دلیل شکایت دخسوس، به اطلاع می‌رساند پرونده مذکور مربوط به ۱/۵ سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به 3 ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نو میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تاخیر به دست فدراسیون فوتبال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به اطلاع می‌رساند که با تاکید و پیگیری مالک ‌باشگاه، پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته از طریق نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب مالی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام گردید و رو نوشت آن نیز به فیفا ارسال گردید.

بنابراین محرومیت باشگاه ماشین‌سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به‌صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلان می‌کند‌.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز فدراسیون فوتبال فیفا ورزشی فارس تبریز دخسوس باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: این واحد در پارسال ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید جهت استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان خریداری شد.

بیشتر بخوانید

بکارگیری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات در جشن عید امامت

شهردار شهرکرد افزود: یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تراکتور ۴۷۵، یک دستگاه بنز ۱۹۲۴، دو دستگاه هیوندای ۶۵۱ HD، ۳ دستگاه فوتون M۴، دو دستگاه بنز ۲۶۲۴، دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بیل چرخ مکانیکی، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه سواری هاچ بک هایما خریداری شد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

واحدیان ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • فیلم| متفرق‌کردن معترضان اسرائیلی با ماشین آب‌پاش
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!