Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت بهزیستی تعطیل نیستند.

دکتر کرم یاری امروز در اولین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با حضور مدیر کل و معاونین در محل بهزیستی لرستان برگزار شد،  اظهار کرد: خوشبختانه با ابلاغ اعتبارات جدید به استان شرایط برای خرید لوازم بهداشتی و ضدعفونی برای مراکز تسهیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت بهزیستی تعطیل نیستند،  افزود: نظارت مستقیم کارشناسان بر مراکز برای هزینه کرد صحیح اعتبارات و توزیع عادلانه لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده و ارائه نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیری کننده به پرسنل با جدیت و دقت انجام می‌پذیرد.

یاری با اشاره به آسیب‌پذیری و در معرض خطر بودن مددجویان مقیم در مراکز تحت نظارت بهزیستی خاطرنشان کرد: ۱۰۲ مرکز اقامتی و شبانه‌روزی در استان فعال است که پیرو نامه معاون وزارت بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی کشور این لیست به معاونت بهداشتی استان ارسال شده تا اقدامات پیشگیرانه و غربالگری مقیمان توسط همکاران بهداشت صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مراکز شبانه روزی سازمان بهزیستی لرستان همه با همه علیه کرونا همه علیه کرونا تحت نظارت بهزیستی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ روستای محروم با جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر در استان لرستان در دولت سیزدهم تاکنون از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

وی افزود : اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم در راستای رفع این محرومیت ها است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

لازم به ذکر است استان لرستان بیش از سه هزار روستا دارد که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902098

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد