Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:24:40 GMT

باشگاه ماشین‌سازی: محروم نیستیم با دخسوس توافق کردیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۶۷۹

باشگاه ماشین‌سازی: محروم نیستیم با دخسوس توافق کردیم

باشگاه ماشین‌سازی تبریز از توافق با فرناندو دخسوس، سنگربان پیشین تیم فوتبال این باشگاه خبر داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -  به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در پی انتشار خبری درباره محرومیت باشگاه ماشین‌سازی به دلیل شکایت دخسوس، به اطلاع می‌رساند پرونده مذکور مربوط به 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به سه ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تأخیر به دست فدراسیون فوتبال رسیده است.

در همین راستا به اطلاع می‌رساند که با تأکید و پیگیری مالک باشگاه، پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته از طریق نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب مالی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام و رونوشت آن نیز به فیفا ارسال شد. 

بنابراین محرومیت باشگاه ماشین‌سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند.

محرومیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از 3 پنجره نقل‌وانتقالات

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز فوتبال ماشین سازی تبریز باشگاه ماشین سازی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی، ظهر امروز در دومین روز کنفرانس هسته‌ای اظهار کرد: ایران همواره به عنوان تولیدکننده و صادرکننده و منتشرکننده، مهد علم در طول تاریخ بوده است؛ شایستگی‌های این ملت هر زمان که شرایط اداره کشور به گونه‌ای بوده که مردم مجال و فرصت نقش آفرینی داشتند، در دنیا تاثیرگذار بوده است و پس از انقلاب اسلامی این موضوع به بهترین شکل فراهم شده است.

وی با اشاره به صنعت هسته‌ای کشور افزود: صنعت هسته‌ای در داخل کشور برای مردم اطمینان بخش بوده و مردم از آن به عنوان، عزت و اقتدار یاد می‌کنند. در جریان بیرونی هم برخی جریانات با القائات خود، سعی در مخدوش کردن ماهیت صنعت هسته‌ای ایران داشته‌اند.

اسلامی گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران، علوم و فنون هسته‌ای در دانشگاه‌های مختلف کشور دارای ظرفیت علمی و پژوهشی است و در تعامل با سازمان انرژی اتمی، فرصت‌آفرین شده تا جوانان بتوانند بیشتر ورود و برای پیشرفت برنامه‌ها به صورت درون زا، نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به برخی محدودیت‌های صنعت هسته‌ای کشور افزود: سایر صنایع می‌توانند در نظام لجستیکی، نیازهای خود را خریداری کنند اما این موضوع برای صنعت هسته‌ای، امکان پذیر نیست؛ امروز صنعت هسته‌ای کشور دارد بر اساس دستاوردهای بومی حرکت می‌کند. نظام متخاصم این موضوع را از ما برنمی تابد.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه چارچوب حرکت ما، نظام تعریف شده در آژانس است گفت: ما در قالب این چارچوب خود را ملزم میدانیم. تعامل‌های ما با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی برخی جریان‌هایی باشد که می‌خواهند این تعامل را مخدوش کنند.

کد خبر 6099370

دیگر خبرها

  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح