Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم‌یاران آستان قدس رضوی با عنوان «امام رضایی‌ها» به نیابت از خادمان آستان قدس رضوی از بیماران کرونایی بیمارستان فیروزگر عیادت کردند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، امسال بهار طبیعت را در شرایطی آغاز کردیم که ویروس کرونا مهمان ناخوانده سرزمینمان شد تا حول حالنا را به شفای بیماران گره بزنیم و مقلب‌القلوب را به حال و هوای شعبانیه سوگند دهیم تا سین سلامتی را از آستان مهربانیش طلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هنگام که احسن حال را به یاد پزشکان و پرستارانی که در بیمارستان‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند از خدا می خواستیم، از اعماق جان رخت بستن این بیماری و مشکل را فریاد زدیم تا به امید مهربانیش سال جدید را با بهترین‌ها تجربه کنیم و چشم امیدمان به حریم رضوی امام مهربانی‌ها است تا چشم بر هم زدنی این دوره سخت سپری شود.

تامین 6 هزار کیت تشخیص کرونا از سوی آستان قدس رضوی / اطعام بیمارستان‎های درگیر کرونا‌ با 100 هزار وعده غذای متبرک‌گزارش ویدئویی تسنیم| طلب «اللّهم‌اشف کل مریض» از خوان مهربانی رضوی / توزیع ‌غذای متبرک رضوی بین بیماران ‌و مدافعان سلامت‌‌آخرین اخبار کرونا در خراسان رضوی| انجام 2700 مورد بازرسی از مراکز تهیه مواد غذایی / حمایت از طرح‌های پژوهشی مقابله با کرونا‌

خادمان حریم امن رضوی در این ایام با حضور مؤثر در عرصه خدمت‌رسانی، این بار با توزیع گل نرگس و متبرک کردن چشم‌های بارانی زائران از راه دور آن امام همام به پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، دل‌های کارکنان، بیماران و همراهان را روانه مشهدالرضا(ع) کردند تا استشمام عطر و بوی گنبد طلای امام رضا(ع) ضامن شفای بیماران و قوت قلب پرستاران و پزشکان باشد.

گزارش از صلاح اردلان

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند

به گزارش قدس خراسان، مصطفی مهدوی ارفع اظهار کرد: میزان اهدای خون این استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود هفت درصد افزایش داشته است.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی افزود: ۲۱۱ هزار و ۱۸۴ داوطلب پارسال به مراکز اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند، ادامه داد: اهدا کننده مستمر خون به کسی گفته می‌شود که حداقل ۲ بار در سال خون اهدا کند و این تعداد در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار و ۸۱۸ نفر در استان گزارش شده است.

مهدوی ارفع بیان کرد: بیش از ۲۹ درصد اهدا کنندگان خون استان در این بازه زمانی «با سابقه» و حدود ۱۸ درصد اهدا کننده «بار اولی» هستند.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته زنان نیمی از اهداکنندگان خون را شامل می‌شوند، افزود: بانوان سال گذشته ۵.۳۵ درصد معادل هشت هزار و ۶۱۵ نفر از اهداکنندگان خون استان را تشکیل می داده اند.

وی افزود: شاخص اهدای خون ۲۷.۲۸ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت کشور است.

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)