Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@04:56:08 GMT

پایش مسیرهای ورودی آران و بیدگل برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۳۰۶

پایش مسیرهای ورودی آران و بیدگل برای مقابله با کرونا

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از پایش مسیرهای ورودی شهرستان آران و بیدگل برای پیشگیری از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طرح پایش مسیرهای ورودی شهرستان آران و بیدگل برای مقابله با کرونا اجرا می شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح با همکاری هلال احمر، شبکه بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و راهداری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایبوردی تصریح کرد: بر اساس این طرح، ۸  گروه در ۸ محور در ورودی های شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد مستقر می‌شوند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی پست ایست و بازرسی در نقاط مختلف شهرستان ایجاد خواهد شد.

 

بایبوردی افزود: همچنین گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش در ورودی آزادراه به کاشان و آران‌وبیدگل در نزدیکی مصلای کاشان مستقر می شود و پایش سلامت و بازرسی آن ورودی را بر عهده خواهد داشت./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کرونا اصفهان شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس