Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:49:37 GMT

چهار برج یزدان آباد دچار آسیب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۴۷۵

چهار برج یزدان آباد دچار آسیب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد ایزدی یزدان آبادی شهردار یزدانشهر گفت: دیواره و برج ناحیه شمال شرقی بنای چهار برج یزدان آباد بر اثر ترکیدگی لوله آب دچار آسیب شده است.

او افزود: هم اکنون برج آسیب دیده در آستانه ریزش قرار دارد و میطلبد کارشناسان و مسئولین سازمان میراث فرهنگی رسیدگی به این بنا را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرداری یزدان شهر آمادگی هر گونه همکاری با میراث فرهنگ جهت حفظ این بنای تاریخی را دارد.

همچنین ابراهیم ایزدی یزدان آبادی عضو انجمن میراث فرهنگی بخش یزدان آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن اشاره به قدمت ۲۰۰ ساله این بنا گفت: این بنا یکی از ارزشمند‌ترین و زیباترین بنا‌های شمال استان کرمان می‌باشد و شایسته است سازمان میراث فرهنگی حداکثر تلاش خود را برای حفظ و بقای این بنا بکار گیرد.

او همچنین از آمادگی علاقمندان به آثار تاریخی و باستانی این بخش برای هرگونه کمک و مساعدت خبر داد.

همچنین محمد اسلامی رییس اداره میراث فرهنگی زرند عصر امروز در بازدید از بنای چهار برج یزدان آباد گفت: گزارشات مصور و مکتوب از بنا جهت ارسال به سازمان انجام گرفته است.

او افزود: مقرر شد فعلا با استفاده از توان شهرداری برج آسیب دیده شمع کوبی شود تا با حضور کارشناسان امر تصمیمات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری بنای تاریخی میراث فرهنگی یزدان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • محوطه باستانی نقش رستم دچار آبگرفتگی شد
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند