Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:43:10 GMT

باشگاه ماشین‌سازی: محروم نیستیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۴۸۷

باشگاه ماشین‌سازی: محروم نیستیم

این باشگاه روز چهارشنبه در پی انتشار خبری درخصوص محرومیت باشگاه ماشین سازی به دلیل شکایت دخسوس، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده مذکور مربوط به ۱/۵ سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به سه ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تاخیر به دست فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: با پیگیری مالک باشگاه، پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته از طریق نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب مالی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام و رو نوشت آن نیز به فیفا ارسال شد.

بر اساس این اطلاعیه محرومیت باشگاه ماشین سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به‌ صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند.

فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که باشگاه ماشین سازی تبریز به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان ۱۰ سال محروم شد

هوادار تیم فوتبال سپاهان به دلیل توهین به بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ سال محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود».

به گزارش تسنیم این فرد در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان در اقدامی زشت و زننده به بانوان هوادار در ورزشگاه توهین کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • هوادار خاطی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان