Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: خوشبختانه هیچ مورد مشکوکی از ویروس کرونا در یگان‌های مرزی استان ثبت نشده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان عصر امروز از یگان‌های مرزی این شهرستان بازدید و توان و آمادگی عملیاتی مرزبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان کردستان در این بازدید با تاکید بر مقابله جدی مرزبانان با ویروس ویروس کرونا اظهار داشت: حفظ امنیت و سلامت کارکنان و اجرای برنامه‌های مستمر آموزشی و نظارت‌های بهداشتی در اولویت مرزبانی بوده و با جدیت در یگان‌های مرزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روند ضدعفونی یگان‌های مرزی باید به طور مستمر و روزانه انجام شود، افزود: رعایت پروتکل‌های ابلاغی بهداشتی درون سازمانی برای همه نیروهای مرزبانی الزامی است.

آمار مبتلایان کرونا در کردستان به 297 نفر رسید/ ابتلای 3 کودک/ 90 نفر بهبود یافتندگزارش|کردستانی‌ها اوقات در خانه ماندن کرونایی را چگونه پر می‌کنند؟

سردار مرزبانی بر رعایت بهداشت فردی و عمومی تاکید کرد و گفت: توجه به هشدارهای کارشناسان حوزه سلامت و تشدید اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه، در شیوع بیماری کرونا بسیار مهم و اساسی است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان یادآور شد: غربالگری و آزمایش‌های مختلف از مرزبانان به‌طور مستمر در حال انجام و تاکنون مورد مثبتی در این خصوص گزارش نشده و خانواده کارکنان نیز در حال تهیه و توزیع ماسک در بین مرزبانان هستند.

در ادامه تصاویری از وضعیت آمادگی مرزبانان در یگان‌های مرزی شهرستان مریوان را می‌بینید:

انتهای پیام/491/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی استان کردستان یگان های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه شناور باری حامل بیش از ۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن کشف انواع لوازم خانگی قاچاق‌ ۵ متهم دستگیر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، رصد و پایش شناورها در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر را مستمر و دائم دانست و اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است تصریح کرد: مرزبانان در همه سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس شبانه‌روز حضور دارند و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش تجهیزات و ناوگان این مجموعه برای حضور در اعماق مختلف دریایی خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و با مشارکت مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد می‌کنند.

خسروی از برقراری امنیت پایدار در نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند 3 فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی با اشاره به کشف انواع محموله‌های قاچاق از این 3 شناور گفت: از شناورهای توقیف شده انواع کولر گازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانان ضمن توقیف سه فروند شناور 5 متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌ها ارزش کالای قاچاق کشف شده از 3 شناور توقیفی 11.3 میلیارد تومان است.

خسروی ضمن تقدیر از همکاری مردم همیشه در صحنه استان بوشهر افزود: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنها است و در این راستا ضمن مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی ، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضایی با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت