Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در کرمانشاه گفت: با توجه به موج سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها، نگران شیوع بیشتر کرونا هستیم و اگر این مسئله ادامه پیدا کند با موارد مثبت بیشتری مواجهه خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دکتر ابراهیم شکیبا در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان، اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کووید 19 از ابتدای شروع اپیدمی تا دیشب در استان کرمانشاه 192 نفر بودند که تا امروز (6 اسفند) 20 نفر فوت شدند و ۴ مورد مثبت نسبت به دیروز ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد کل بستری‌ها از ابتدای شروع اپیدمی تا امروز 973 نفر بوده است که از این تعداد 856 نفر ترخیص شده اند و 97 نفر در حال حاضر بستری هستند.

شکیبا ادامه داد: با توجه به موج سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها، نگران شیوع بیشتر کرونا هستیم و اگر این مسئله ادامه پیدا کند با موارد مثبت بیشتری مواجهه خواهیم شد.

سخنگوی علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص مناطق آلوده شهر کرمانشاه، بیان داشت: در انتهای مسکن، خیابان نوبهار، الهیه، دولت آباد،  بیشترین موارد کرونا مثبت را شاهد بوده‌ایم  و نگرانی ما 15 فرودین است که احتمال نمایان شدن موارد مثبت بیشتری وجود دارد.

دکتر شکیبا ضمن درخواست از مردم برای ماندن در منزل، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم مسائل بهداشتی و توصیه‌ها را رعایت کنند و در خانه بمانند که این ویروس فقط با پیشگیری قابل کنترل است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی سفرهای نوروزی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود