Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی دولت اعلام کرد: سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است.

علی ربیعی  در خصوص کمک‌های انسان‌دوستانه کشورهای خارجی و نهادها از جمله پزشکان بدون مرز در ایران گفت: ضمن احترام به همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی‌ای که تاکنون پیشنهاداتی درخصوص کمک به ایران در مبارزه با کرونا مطرح کردند، اعلام می‌کنم که سیاست ما این است که هر نهادی به هر مقدار که بخواهد کمک کند آن را دریافت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ورود پزشکان بدون مرز با همراهی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است، گفت: به‌رغم اینکه در حال حاضر از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی کمبودی نداریم ضمن ارج نهادن به کمک‌های این پزشکان، تجهیزات اهدایی آنها در منطقه مورد نیاز وزارت بهداشت استفاده خواهد شد.

ربیعی افزود: از همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور دعوت می‌شود که در امر مبارزه با کرونا مشارکت داشته باشند و در این شرایط با هر گونه امکانات معنوی، فنی، مالی، دانش و غیره خود، نظام سلامت را کمک کنند که این وظیفه دینی، ملی و انسانی همه ما است.

سخنگوی دولت ضمن تشکر از اقدامات وزارت بهداشت در مبارزه با شیوع کرونا گفت: در این مدت وزارت بهداشت در سامان دادن به نهادهای مدنی داوطلب کمک به مبارزه با کرونا تلاش‌های قابل تقدیری انجام داده است و این امر ادامه خواهد داشت. سازمان هلال احمر نیز مسوولیتی در همین زمینه از سوی ستاد ملی کرونا دریافت کرده است.

ربیعی همچنین ضمن تشکر از وزیر امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه و وزارتخانه مربوطه تلاش‌های قابل تقدیری در شکستن تحریم و محکومیت جهانی تحریم‌کنندگان داشته‌اند که آثار آن امروز قابل مشاهده است. خوشبختانه در نتیجه این تلاش‌ها آثار مثبتی از عقب‌نشینی تحریم‌کنندگان ظالمانه مشاهده می‌شود. امروز همزمان با مبارزه با کرونا ما باید با تحریم‌های ظالمانه نیز مبارزه کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مبارزه با کرونا پزشکان بدون مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرنوشت دارایی‌های ارزی بازگردانده شده بابک زنجانی (فیلم) چرا زمان واریز یارانه تغییر کرد؟ (فیلم) واکنش سخنگوی دولت به نرخ‌های ارز و دلار در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت