Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@23:34:46 GMT

مخالفت دادگاه لندن با آزادی جولیان آسانژ

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۰۰۳

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در میان نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در جهان، دادگاهی در لندن با دادخواست آزادی جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس از زندان مخالفت کرد.

قاضی دادگاه وست مینستر در لندن با دادخواست وکلای جولیان آسانژ برای آزادی بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس از زندان فوق امنیتی «بلمارش» مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این خبرگزاری قاضی «ونزا برایتزر» (Vanessa Baraitser) حکم داد که جولیان آسانژ باید در زندان بماند.

این قاضی با قرار کفالت فوری جولیان آسانژ مخالفت و اعلام کرد دولت تمام اقدامات پیشگیرانه را برای حمایت زندانی‌ها از ابتلا به ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ اتخاذ خواهد کرد.

پیشتر تیم دفاعی جولیان آسانژ بخاطر نگرانی‌ها از سلامتی موکلشان در برابر شیوع ویروس کووید-۱۹، درخواست صدور قرار کفالت را داده بودند.

گفتنی است جولیان آسانژ، افشاگر ویکی لیکس در سال ۲۰۱۲ به سفارت اکوادور پناه برده بود. او آن زمان بخاطر آنکه اسناد محرمانه دولت آمریکا را در وب‌سایت خود منتشر کرده بود، حاضر به ترک سفارت اکوادور نبود.

مقامات لندن به مدت سه سال ٢٤ ساعته مقابل سفارت اکوادور نگهبان گذاشته بودند تا در صورتی که آسانژ خارج شود، او رادستگیر کنند. اما سرانجام دولت اکوادور پناهندگی سیاسی او را لغو کرد و از پلیس انگلیس خواست تا به داخل سفارت رفته و آسانژ را بازداشت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • المرت: به محمود عباس پیشنهاد تشکیل دولت فلسطینی را دادم/ حمله به رفح منجر به آزادی اسرا نمی‌شود
  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • روایت حسن روحانی از مخالفت امام خمینی با مرتبط کردن سازمان اطلاعاتی با رهبری و بیت ایشان
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • شی در صربستان: هرگز بمباران سفارت چین در بلگراد توسط آمریکا را فراموش نمی‌کنیم
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • اسب تروجان
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد