Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از چند ایستگاه غربالگری در مبادی ورودی مرکز استان تاکید کرد که هر خودروی با پلاک های غیربومی وارد شهرهای استان شوند در اسرع وقت توقیف و به پارکینگ می رود.

حسین کلانتری تصریح کرد: پلیس راه و راهور جاده های درون استان و  داخل شهرها را به صورت دقیق کنترل کنند و خودروهایی که بدون توجه به هشدارها از تورهای ایست و بازرسی عبور می کنند جریمه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این خودروها در صورت اصرار بر سرپیچی و تمرد از دستورات پلیس با اعمال قانون و اختیارات پلیسی نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام شود.

وی با قدردانی از عملکرد و اقدامات نیروهای مستقر در مبادی ورودی استان برای اجرای طرح غربالگری و کنترل دقیق و منظم خودروها و مسافران غیربومی نیز گفت:  بدون شک این اقدام در وهله نخست در راستای تامین سلامتی خود آن شخص مسافر و هم وطن و البته قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و سلامتی شهروندان ومردم این استان خواهد بود.

کلانتری همچنین در گفتگوی کوتاه و صمیمی با افرادی که شبانه روز در این محورها به امر انجام تست و غربالگری مشغولند،ضمن عرض خدا قوت از زحمات و تلاش جهادگونه آنان تقدیر کرد. 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.

 کلانتری ادامه داد: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.

وی کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی های استان را یادآور شد و گفت:مردم با توجه ویژه به پویش « در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاههای غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید و از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی ها و ایستگاههای غربالگری قرار گرفتند.

شمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تا صبح امروز 96 نفر اعلام شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۷۰۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۰۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.


 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد غربالگری حسین کلانتری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد غربالگری حسین کلانتری بهداشت و سلامت حسین کلانتری ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد غربالگری حسین کلانتری بهداشت و سلامت استاندار کهگیلویه کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۰ هزارخودرو در پارکینگ/خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد