Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@02:30:00 GMT

چهار پزشک دیگر ایتالیایی به علت کرونا درگذشتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۳۹۴

چهار پزشک دیگر ایتالیایی به علت کرونا درگذشتند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین تا به حال بیش از ۵۰۰۰ نفز ار کارکنان بهداشتی در ایتالیا دچار کووید-۱۹ شده‌اند.

اتحادیه «آسومد» یکی از بزرگترین اتحادیه‌های کارکنان بهداشتی در ایتالیا خواستار اقدام فوری برای «فراهم آوردن تجهیزات محافظت شخصی برای همه کارکنان» شده است.

در تحولی دیگر آنجلو بورتی، رئیس اداره حفاظت مدنی و کمیسیون کروناویروس ایتالیا کنفرانس خبری روزانه‌اش در ساعت شش بعدازظهر را به علت دچار شدن به تب لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج آزمایش او هنوز مشخض نشده است.

بر اساس آخرین آمار ایتالیا ۶۹۱۷۶ مورد بیماری کووید-۱۹ رخ داده است و ۶۸۲۰ نفر به علت این بیماری درگذشته‌اند. شمار مرگ‌ها ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا اکنون بیش از هر کشوری در جهان و ۱۱۳ مورد به ازای هر میلیون نفر جمعیت است.

کد خبر 495473 برچسب‌ها كروناويروس ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، داور معروف ایتالیایی، دانیله اورساتو، که یکی از بهترین‌های قاره محسوب می‌شود، از سال 2017 تاکنون اغلب برای پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان خوش یمن نبوده اما او سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند را قضاوت خواهد کرد.

اورساتو با سابقه 54 داوری در لیگ قهرمانان اروپا از نظر یوفا داوری ایده‌آل برای این بازی بزرگ است. دانیله اورساتو در این فصل در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که در آن‌ها یک کارت قرمز در بازی کپنهاگن-گالاتاسرای (1-0)، در مرحله گروهی داده و یک پنالتی در دیدار مرحله گروهی پی اس وی آیندهوون و سویا اعلام کرده است.

پی اس جی که در بازی رفت 1-0 شکست خورده، باید در بازی برگشت حداقل با یک گل پیروز شود تا کار را برابر کند و سپس به سمت گل برتری خیز بردارد.

پی اس جی یک خاطره بد از اورساتو دارد که به فینال سال 2020 مربوط می‌شود. او داور بایرن-پی اس جی بود که گل کینگزلی کومان باعث قهرمانی تیم مونیخی شد.

تقریباً هر بار که پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ تقابل کرده، دانیله اورساتو داور بازی بوده است. حاصل کار برای تیم پاریسی سه شکست، بدون یک گل زده بوده است. اورساتو در مجموع 8 بازی برای پی اس جی سوت زده و حاصل کار 4 برد و 4 باخت بوده است.

دنیله اورساتو را چیرو کاربونه، الساندرو جیلاتینی و داوید ماسا همراهی خواهند کرد. ماسیمیلیانو ایراتی و پائولو والری نیز داوران VAR هستند.

دیگر خبرها

  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت