Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای در شهرک بلوردی بیستون، اظهار کرد: در این نزاع دسته جمعی که در شهرک بلوردی بیستون رخ داد، تعدادی از افراد هر دو طایفه با سلاح سرد مجروح شدند.

مدعی العموم به انتقال مجروحین این نزاع به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی از نزاع کنندگان در بیمارستان هم به درگیری خود ادامه دادند و با به کارگیری سلاح‌های سردی همچون قمه و شمشیر نظم و امنیت بیمارستان را برهم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی افزود: این افراد پس از پایان درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان به سرعت از محل متواری و مخفی شدند.

وی تاکید کرد: پس از وصول گزارش این درگیری به دادسرای استان سریعاً دستور پیگیری و دستگیری متهمین به ضابطین دستگاه قضائی استان صادر شد.

دادستان کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمین خبر داد و خاطرنشان کرد: سایر متهمین نیز تحت پیگیر قانونی قرار گرفته‌اند و با شناسایی محل اختفای آنها به زودی آنها نیز به دام دستگاه قضائی استان گرفتار خواهند شد و به سزای عملشان می رسند.

وی در پایان برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های جدی دستگاه قضائی استان برشمرد و یادآور شد: با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم استان به صورت قاطع و سریع برخورد می‌کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب بیمارستان نظم و امنیت نزاع طالقانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند