Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:05:17 GMT

۲ واحد نانوایی در سربیشه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۸۵۶

۲ واحد نانوایی در سربیشه تعطیل شد

محمد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازدید تیم‌های نظارت بهداشتی شهرستان از نانوایی‌های سطح شهر، این نانوایی‌ها به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

وی بیان کرد: این نانوایی‌ها علیرغم ابلاغیه‌های قبلی نکات بهداشتی را رعایت نکردند و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تا ایجاد بسترهای لازم بهداشتی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سربیشه گفت: باتوجه به شرایط موجود و لزوم رعایت جدی نکات بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی صنوفی که با عموم مردم در ارتباط هستند در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی برخورد قانونی جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: نانوایی‌ها باید به‌ صورت کامل اصول بهداشتی و ضد عفونی لازم را مورد توجه قرار دهند تا از انتقال آلودگی‌ها و شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و سربیشه در ۶۵ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرستان سربیشه نانوا خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان سربیشه نانوا خراسان جنوبی ویروس کرونا شهرستان سربیشه نانوا خراسان جنوبی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد