Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:52:25 GMT

۶ تن مواد خام دامی فاسد در لرستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۹۷۸

۶ تن مواد خام دامی فاسد در لرستان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،زینب محمدخانی مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۶ تن مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در سطح استان کشف و ضبط شده است.

زینب محمدخانی بیان کرد: از ۲۹ اسفندماه گذشته تاکنون با نظارت و گشت و کنترل تیم‌های نظارتی دامپزشکی لرستان با تخلفات توزیع مرغ و گوشت و ماهی در سطح استان برخورد جدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در این راستا اجازه ورود هیچگونه فرآورده خام دامی به چرخه مصرف هم استانی‌ها نشده و تلاش می‌شود فرآورده‌های سالم به سفره‌های مردم وارد شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان با تاکید بر اینکه امکان انتقال ویروس کرونا از حیوان به انسان وجود ندارد، ادامه داد: حتی درصورت ورود این ویروس به بدن دام امکان انتقال آن به انسان وجود ندارد، اما تیم‌های نظارتی دامپزشکی استان با تمام توان بازار استان را رصد می‌کنند.

محمدخانی عنوان کرد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در زمان تهیه مرغ و گوشت به هیچ وجه از مواد تکه شده و قطعه بندی تهیه نکنند چراکه ممکن است توسط فردی ناقل، ویروس به این مواد منتقل شود، اما حتما این مواد غذایی باید به صورت پخته شده مورد مصرف قرار گیرند.

او اظهار داشت: به تمام فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئینی استان ابلاغ و اعلام شده که از عرضه این مواد به صورت قطعه بندی و تکه شده خودداری کنند در غیر اینصورت با این واحد‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان در خصوص مصرف فرآورده‌های لبنی نیز تاکید کرد: تاحدامکان از مواد لبنی سنتی اجتناب شود و حتما شیر مصرفی خانوار در زمان ۲۵ تا ۳۰ دقیقه با دمای ۶۰ درجه سانتیگراد جوشانده شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی قاچاق نیروی انتظامی دامپزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان