Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رضوانی چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از فردا پنجشنبه در سراسر کشور، اظهارداشت: با توجه به ابلاغیه رئیس شورای تامین استان در خصوص بحث فعالیت فروشگاه‌هایی که نیازهای مردم در بخش‌های مواد خوراکی و ارزاق را تامین می‌کنند، همگی موظف شدند تا به مشتریان خود در بدو ورود دستکش ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اقدام به صورتی باید انجام شود که یکی از کارکنان فروشگاه به صورت مستمر در بیرون از محل خرید علاوه بر ضدعفونی افراد دستکش‌های یک‌بار مصرف در اختیار مشتریان قرار دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین  با امید بر ضرورت انجام عملیات ضدعفونی مداوم مراکز خرید،  خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از ورود احتمالی ویروس به داخل فروشگاه‌ها انجام می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه در صورت بی‌توجهی نسبت به این ابلاغیه و دستورالعمل با متولیان فروشگاه‌ها برخورد می‌شود، گفت: با مشاهده هرگونه تخلف، واحد صنفی یا فروشگاه متخلف محسوب و محل خرید حتی در صورت تحمیل هزینه‌های جانبی و خسارت تا پایان فروردین ماه پلمب می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین نظارت‌ها بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان شامل افق کوروش، رفاه، شهرخرید، اتکا و شهروند خواهد بود.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا روز چهارشنبه به ۵۲۴ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان