Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شهرام کرمی با اشاره به وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای در بیستون، اظهار کرد: در این نزاع دسته جمعی که در شهرک بلوردی بیستون رخ داد، تعدادی از افراد هر دو طایفه با سلاح سرد مجروح شدند.

وی بااشاره به انتقال مجروحین این نزاع به بیمارستان طالقانی کرمانشاه، تصریح کرد: متاسفانه برخی از نزاع کنندگان در بیمارستان هم به درگیری خود ادامه دادند و با بکارگیری سلاح‌های سرد، نظم و امنیت بیمارستان را برهم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه افزود: این افراد پس از پایان درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان به سرعت از محل متواری و مخفی شدند.

وی تاکید کرد: پس از وصول گزارش این درگیری به دادسرای استان سریعا دستور پیگیری و دستگیری متهمین به ضابطین دستگاه قضایی استان صادر شد.

کرمی از دستگیری تعدادی از متهمین خبرداد و خاطرنشان کرد: سایر متهمین نیز تحت پیگیر قانونی قرار گرفته‌اند و با شناسایی محل اختفای آنها بزودی آنها نیز به سزای عملشان می‌رسند.

وی در پایان برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های جدی دستگاه قضایی استان خواند و یادآورشد: با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم استان به صورت قاطع و سریع برخورد می‌کنیم.

منبع: عصرایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیستون طایفه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: ۲ دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شهرستان شوش با هم درگیری شدند.

وی افزود: در این درگیری یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

سرهنگ محمدی نسب ادامه داد: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و به بیمارستان انتقال یافت.


فرمانده انتظامی شوش می‌گوید: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد.


وی اضافه کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس