Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@08:24:01 GMT

کنترل مبادی خروجی و ورودی استان اردبیل تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۱۱۹۸

کنترل مبادی خروجی و ورودی استان اردبیل تشدید می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،  اکبر بهنامجو چهارشنبه شب افزود:  سلامت مردم خط قرمز ما بوده  و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل  تمامی ورودی و  خروجی‌های استان تا ۱۵ قروردین ماه تشدید می‌شود.

وی از شهروندان استان اردبیل خواست تا در خانه‌های خود مانده و  به روند کاهش ویروس کرونا و ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنامجو با بیان اینکه شهروندان استان تاکنون همراهی خوبی با  دستگاه‌های خدماتی و اجرایی درمبارزه با کرونا داشته اند، بیان کرد: ماندن مردم در خانه و رعایت موارد بهداشتی سیر نزولی بیماری کرونا را در اردبیل به دنبال داشته است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: ز مردم استان اردبیل که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا همراهی بسیار خوبی داشته‌اند کمال تشکر و قدردانی را داریم و باتوجه به بالا رفتن سطح آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی ستاد کرونا، شاهد سیز نزولی ویروس کرونا در اردبیل هستیم.

در استان اردبیل  تاکنون ۳۲۷ نفر  به بیماری کرونا مبتلا و ۴۴ نفر نیز جان  باخته اند.

تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان نیز  ۳۴۵ نفر می باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل بیمارستان ویروس کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت